  • Data: 2007-09-06 08:34:00
    Temat: podatek od sprzedazy domu
    Od: "glang" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    4 wrzesnia 2007 sprzedałam dom -grunt pod dom nabyty 13 wrzesnia 2002 -więc
    sprzedaż przed upływem 5 lat i trzeba zapłacić 10% podatek.Na domu była
    hipoteka i aby go sprzedać musiałam spłacić kredyt ale zrobiłam to pod
    koniec czerwca 2007 i wówczas podpisałam umowe przedwstepną z kupującymi na
    zakup domu oraz przelali mi zaliczkę na poczet kupna. Akt notarialny został
    podpisany dopiero we wrzesniu zgodnie z umową przedwstepną.
    Czy wartość spłaconego kredyty hipotecznego przed podpisaniem aktu można
    jakoś odpisać od przychodu ze sprzedazy żeby od tej kwoty nie płacić podatku
    od sprzedaży nieruchomości?Inaczej nie mogłam przecież go sprzedac....
    Przepraszam zę trochę zawile..
    dziękuję za info
    k...@o...pl
    pzdr