    From: "Krzysiek\(?\)" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: podatek dochodowy - naliczanie
    Date: Wed, 8 Oct 2003 10:37:10 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@hakone.magma-net.pl

    Witam
    Na wstepie przyznam, ze zadanie domowe z przegladania archiwum odrobilem i
    niestety nie znalazlem, mam prosbe pomozcie mi obliczyc zaliczke na podatek
    dochodowy dla osoby, ktora zarabia 4000 zl brutto, przez pierwszych 11
    miesiecy roku nie mam problemu, poniewaz licze wedlug stawki 19%, natomiast
    mam klopot z wyliczeniem grudnia (sprawdzalem w roznych kalkulatorach
    placowych) i nie moge dojsc skad biora sie kwoty podatku (gdy licze 30 %
    kwoty przewyzszajacej 1 prog wychodza mi inne wartosci).

    Pozdrawiam Krzysiek(?)