  • 1. Data: 2004-09-27 08:09:29
    Temat: pod od nieruch
    Od: " Aga" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    jest mieszkanie spoldzielcze wlasnosciowe (z kredytem na hipotece). Czy za
    takie mieszkanie placi sie pod. od nieruchomosci? Przy zakupie takiego
    mieszkania komu trzeba zglosic zeby placic? Albo czyim obowiazkiem jest
    wysylanie wezwan do zaplaty (bo np. za garaz jako osobna nieruchomosc
    przychodza regularnie takie kwitki, a za to mieszkanie nic...) Czy nie
    bedzie tak, ze ktos gdzies sie zorientuje ze ten podatek nie jest placony od
    kilku lat i nagle naliczy jakies horrendalne odsetki? A moze jest on
    wliczony juz w czynsz?
    Przepraszam za chaotyczne moze pytania, ale pomoc potrzebna :-)
    dzieki
    aga

  • 2. Data: 2004-09-27 12:38:14
    Temat: Re: pod od nieruch
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Sep 2004, Aga wrote:

    >+ Witam,
    >+ jest mieszkanie spoldzielcze wlasnosciowe (z kredytem na hipotece).
    [...]
    >+ kilku lat i nagle naliczy jakies horrendalne odsetki? A moze jest on
    >+ wliczony juz w czynsz?

    A nie możesz spytać tego co "czyns" naliczał ? :)
    Chodzi o "spółdzielcze własnościowe PRAWO DO MIESZKANIA"
    jak rozumiem, prawda ? (a nie "mieszkanie" :))
    Miałoby ręce i nogi... w końcu mieszkanie NIE JEST TWOJE [1]
    [1] Chyba że się mylę i chodzi o mieszkanie własnościowe (jednak). Ale
    wtedy nie wiem co by tam robiło słowo "spółdzielcze"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)