  • 1. Data: 2004-03-01 00:11:53
    Temat: pliki Rachmistrza
    Od: narmo <n...@z...gxda.pl>

    Witam, znajoma księgowa ma problem z Rachmistrzem Dla Windows 1.06a.
    Przenosiła działalność do nowego biura i co za tym idzie przeniosła
    pliki podmiotów. Z archiwum odtworzyła tylko pliki .bdp i .bda a nie
    skopiowała zawartości katalogów _Dekls i _rpRap. Z tego co zrozumiałem
    są to jakieś wzory wydruku (pliki .hdr i .dvr). Czy nie będzie problemu
    jeśli skopiuję te pliki z wygenerowanego podmiotu?
    A jeszcze lepiej by było, jeśli by program korzystał z jednego
    zestawu tych plików dla wszystkich podmiotów. Można to ustawić? Zajmują
    strasznie dużo miejsca, a dysk jest pełen. Heh, pomarzyć o symlinkach na
    win98...

    --
    Maciek Ananicz
    gg: 2412905

  • 2. Data: 2004-03-01 18:33:28
    Temat: Re: pliki Rachmistrza
    Od: "P.J.Tomas" <p...@i...pl>

    Użytkownik "narmo" <n...@z...gxda.pl> napisał w wiadomości
    .
    > Witam, znajoma księgowa ma problem z Rachmistrzem Dla Windows 1.06a.

    Proponuje aby znajoma skontaktowala sie z producentem, czyli firma
    Insert --->
    http://www.insert.com.pl/pomoc_techniczna/obsluga_kl
    ientow.html
    (jezeli oczywiscie wersja jest oryginalna).

    Ja posiadam Rachmistrza, ale tylko pod DOS.

    --

    Pozdrawiam. P.J.Tomas
    e-mail: p...@i...pl

  • 3. Data: 2004-03-02 00:01:47
    Od: narmo <n...@z...gxda.pl>

    W artykule <c1vvpv$jef$1@nemesis.news.tpi.pl> P.J.Tomas napisal(a):

    > Użytkownik "narmo" <n...@z...gxda.pl> napisał w wiadomości
    .

    > Proponuje aby znajoma skontaktowala sie z producentem, czyli firma
    > Insert --->

    Na stronie jest napisane, że trzeba wysłać jakąć kartę rejestracyjną, a
    znajoma się śpieszy. Skopiuję jej te pliki do poszczególnych katalogów i
    mam nadzieję, że będzie działać. Tak, czy inaczej, dziękuję za
    zainteresowanie.