  • 11. Data: 2003-10-01 19:30:17
    Temat: Re: platnik 5
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

    > Szkoda, że odznaczenia obecnie tak się zdewaluowały, bo przedstawiłbym
    > Ciebie do jednego z najwyższych,
    =============
    myślę ze medal nie wyleczy moich wrzodów żołądka, i nerwowego tiku kóry
    pojawia się na dzwięk słowa Płatnik. Najgorsza rzecz jaka może spotkać
    człowieka to bezsilność. I tak właśnie się czuję, jak bezradny idiota. Gdyby
    na infolinii specjalista III klasy w odpowiedzi na sprawę nr 13520 po
    tygodniu oczekiwania poradził mi posypać płytę CD majerankiem, pewnie
    zrobiłbym to. Szkoda słów.

    Atomek

  • 12. Data: 2003-10-01 19:54:21
    Od: "Czarek" <c...@s...onet.pl>

    Jak tylko dostałem płatnika 5 do ręki, następnego dnia dzwoniłem do ich
    infolinii podnosząc pewne zauważone babole i zadałem im oczywiście owo
    pytanie o licencje na SQLa.

    Po trzech dniach dopiero konsultantka stwierdziła, że chyba wszystko powinno
    być OK, zwłaszcza, że skoro ZUS zmusił ludzi do zakupu komputerów, to w
    zamian dają silniki baz danych za darmo, jak i cały software.

    Stwierdziłem, że coś na stronach ZUSu na ten temat powinno się jednak
    pojawić, to mi panienka odparła, że na pewno coś będzie na stronach Prokomu.
    No ale tam już nie zaglądałem i mam ich tam, gdzie oni nas. Więcej tematu
    nie chciało mi się drążyć.

    Pozdrawiam
    Czarek

  • 13. Data: 2003-10-01 22:25:48
    Od: "WTL" <w...@p...onet.pl>

    Nie ma tutaj żadnego problemu z licencjami, z wyjątkiem braku informacji.

    Aktualnie motor bazy danych MSDE może być rozprowadzany (dołączany do
    programu) bezpłatnie przez producentów oprogramowania, posiadających
    odpowiednie licencje na narzędzia Microsoft (Visual Studio itp.). Licencję
    na rozprowadzanie otrzymuje producent oprogramowania, nie użytkownik.
    Tak samo motor Access (MS Jet).

    Pozdrawiam,
    WTL

  • 14. Data: 2003-10-02 04:52:13
    Od: "lucky" <a...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "WTL" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiednie licencje na narzędzia Microsoft (Visual Studio itp.). Licencję
    > na rozprowadzanie otrzymuje producent oprogramowania, nie użytkownik.

    A że sie tak zapytam, skąd ta wiedza?
    Wybacz, ale trudno uznać Twoją wypowiedź za wiarygodną skoro PROKOM jako
    twórca nic o tym nie mówi

    Andrzej

  • 15. Data: 2003-10-05 21:25:44
    Od: "WTL" <w...@p...onet.pl>

    Licencję

    > A że sie tak zapytam, skąd ta wiedza?
    > Wybacz, ale trudno uznać Twoją wypowiedź za wiarygodną skoro PROKOM jako
    > twórca nic o tym nie mówi

    Ja Ci na siłę nie każę wierzyć :-)
    Wiem, bo pracuję w firmie, która wytwarza oprogramowanie i dołącza MSDE do
    swoich programów na takich samych zasadach co PROKOM.

    Pozdrawiam,
    WTL