  • Data: 2003-10-09 06:06:43
    Temat: placenie karta a VAT i KPiR
    Od: "XYZ" <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam trzy różne sytuacje:
    1. za usługę z 22% VAT zapłaciłem kartą kredytową. Karta jest na moje
    nazwisko, podpięta do prywatnego konta, rozliczana po około 30-52 dniach od
    momentu zakupu.
    2. mój pracownik zapłacił własną kartą kredytową za paliwo.
    3. zapłaciłem kartą płatniczą - niekredytową - podpiętą on-line pod konto
    firmowe za usługę także z 22% VAT.

    Czy w którymkolwiek z tych sytuacji jednoznacznie mogę lub nie mogę
    rozliczyć taką fakturę w miesiącu zakupu w KPiR oraz VAT? Na fakturach mam
    info:
    zapłacono kartą kredytową, pozostało do zapłaty: 0 zł.

    Pozdrawiam
    Kuba