  • 1. Data: 2009-03-30 07:20:11
    Temat: [pit37] zwrot i niedopłatę
    Od: "inst4nce" <i...@g...pl>

    Za 2007 rok miałem nadpłatę podatku w wysokości 5 zł. Oczywiście US nie
    zwraca takiej kwoty. Za 2008 rok mam niedopłatę 1 zł. Czy te wcześniejsze 5
    zł zostało na moim koncie i odejmą teraz tą złotówkę od poprzedniej
    nadpłaty?

    inst4nce

  • 2. Data: 2009-03-31 08:02:54
    Temat: Re: [pit37] zwrot i niedopłatę
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "inst4nce" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwraca takiej kwoty. Za 2008 rok mam niedopłatę 1 zł. Czy te wcześniejsze
    > 5 zł zostało na moim koncie i odejmą teraz tą złotówkę od poprzedniej

    Możesz spróbować skontaktować się ze swoim US i poprosić o zaliczenie tej
    nadpłaty na poczet tego roku. Nadpłaty w małych kwotach można odebrać zawsze
    w kasie US - oczywiście nie od razu po złożeniu PIT.
    W US Tarnowskie Góry wystarczy telefonicznie wyjaśnić taką sytuację i bez
    problemu zaliczają stare nadpłaty na poczet bieżących zobowiązań.

    JS