  • 1. Data: 2009-03-29 19:50:12
    Temat: pit roczny 2008 DG
    Od: "...@g...pl" <b...@b...pl>

    Witam,

    czy osoba fizyczna, DG, platnik VAT, KPiR, podatek liniowy, ulga na nowa
    firme, bez zatrudnionych osob - sklada PIT36L do 31 marca czy 30 kwietnia ?

    Jakie sa dodatkowe zalaczniki do PIT36L: jest samochod w EST.

    Czy cos tzreba bylo skladac wczesniej jako zalacznik do PIT36L (oprocz
    standartowych comiesiecznych deklaracji pod doch, vatitp)?

    Znalazlem informacje jak nizej ale nie jestem pewien ;)

    "" W zaleznosci od rodzaju osiagnietych dochodów podatnik moze byc
    zobowiazany do zlozenia za rok 2008 nawet trzech zeznan podatkowych. Nalezy
    rozwaznie wybrac odpowiedni formularz oraz zalaczniki zwiazane z ulgami i
    odliczeniami. Zeznanie nalezy zlozyc do 30 kwietnia 2009 r. (PIT-36,
    PIT-36L, PIT-37, PIT-38) lub do 2 lutego 2009 r. (PIT-16A, PIT-28). ""

    pzdr,

  • 2. Data: 2009-03-29 20:36:10
    Temat: Re: pit roczny 2008 DG
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > czy osoba fizyczna, DG, platnik VAT, KPiR, podatek liniowy, ulga na
    > nowa firme, bez zatrudnionych osob - sklada PIT36L do 31 marca czy 30
    > kwietnia ?

    Do końca kwietnia.

    > Jakie sa dodatkowe zalaczniki do PIT36L

    PIT-B

    > Czy cos tzreba bylo skladac wczesniej jako zalacznik do PIT36L (oprocz
    > standartowych comiesiecznych deklaracji pod doch, vatitp)?

    Jakieś zgłoszenia do ZUS i conajmniej pierwsze DRA.
    Składałeś deklaracje comiesięczne w dochodowym?

  • 3. Data: 2009-03-29 22:13:01
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ...@g...pl <b...@b...pl> wrote:

    >(oprocz standartowych comiesiecznych deklaracji pod doch,

    Nie składa się już pit-5 ani pit-5L.

    a.

  • 4. Data: 2009-03-30 07:37:32
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Nie składa się już pit-5 ani pit-5L.

    To ja mam takie pytanie:
    Czy jeśli nie składa się już PIT5, to czy można olać miezięczne/kwartalne
    zaliczki i rozliczyć się hurtowo w rocznym?
    Zakładam, że nie, więc czy można sobie "pływać" w tych zaliczkach, tzn jest
    do zapłacenia np. 250 zł za pierwszy i za drugi kwartał, to czy można
    zapłacić za pierwszy np. 200 a za drugi np. 300 zł?
    Jak onie to kontrolują?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-03-30 08:01:35
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 09:37:32 +0200, MariuszM napisał(a):

> [...]
    > jest do zapłacenia np. 250 zł za pierwszy i za drugi kwartał, to czy
    > można zapłacić za pierwszy np. 200 a za drugi np. 300 zł? Jak onie to

    A weź tak obejrzyj PIT roczny, to będziesz wiedział.