  • Data: 2006-03-01 14:17:22
    Temat: pit 0 ??
    Od: hubert <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam. jest to moj pierwszy post na grupie a do tego jestem calkiem
    zielony jesli chodzi o prawo wiec prosze o wyrozumialosc.

    odrazu mowie na googlach nie znalazlem konkretnej odpowiedzi dlatego
    pytam tutaj

    w ubieglym roku skonczylem 18 lat dokladnie w sierpniu, od stycznia do
    kwietnia pracowalem na umowe zlecenie nie bedac jeszcze pelnoletnim,
    oczywiscie legalnie.
    przed chwila przyszla mi informacja z miejsca gdzie pracowalem o moich
    dochodach (naprawde niewielka kwota ;)
    i teraz moje pytanie brzmi:
    jaki pit musze wypelniac??
    chyba nie moze to byc 0 poniewaz dochody mialem

    prosze o konkretna i rzetelna odpowiedz

    pozdrawiam
    hubert