    From: "anna29_1970" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: piewszy pracownik
    Date: 16 Jun 2006 10:12:29 -0700

    Prowadzę mały sklep i zamierzam zatrudnić pierwszego pracownika z
    tego co przeczytałam na grupie pensje brutto pracownika 899,10 zł
    będę mogła w tej kwocie zaliczyć w koszty w kpir natomiast z tego
    co
    zdążyłam się zorientować będę mogła zaliczyć też w koszty
    część
    składki zus płaconej przeze mnie za pracownika. Mam w związku z tym
    parę pytań
    1. W której kolumnie kpir będę księgować składkę zus
    finansowaną
    przez mnie za pracownika?
    2. Czy to odliczenie będzie obejmowało ubezpieczenie emerytalne
    rentowe chorobowe i wypadkowe?
    3. Kiedy będę księgowała składkę zus za pracownika czy w dniu
    wypłaty pensji czy tak w dniu zapłaty zus?
    4. Czy jako dokument do kpir może być na to wystawiony dowód
    wewnętrzny?

    Pozdrawiam
    Ania