  • Data: 2002-02-11 21:01:11
    Temat: pierwszy raz choroba w DG - pomozcie prosze
    Od: "Małgorzatka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba wspolpracujaca w DG w styczniu chorowala 21 dni. Druk od lekarza
    zlozony w ZUS, ale do tej pory nie przyszla decyzja o przyznaniu i wysokosci
    zasilku chorobowego (maja na to 30 dni wiec pewnie nie zdaza przez
    terminem15.02).
    W zwiazku z tym mam nastepujace pytania:
    JAKIE druki skladam za styczen w ZUS. Oczywiscie DRA i .. oba RNA i RSA??
    Tylko ze w RSA trzeba wpisac "kwote wyplaconych swiadczen" a ja nie bede
    wiedziec jaka to bedzie kwota na dzien 15.02, wiec co zrobic?
    Mam zaplacic pelna skladke za 31 dni stycznia i nie wysylac RSA a potem
    korygowac? (wolalabym zaplacic tylko za 10 dni stycznia :) ale nie chce
    zawalic, bo wiadomo, ze to bedzie wtedy ostatnie chorobowe :( )
    Prosze poradzcie.
    Malgorzata