    From: "Agnieszka Gocan" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: oświadczenie o KUP
    Date: Wed, 25 Jan 2006 12:02:25 +0100

    Bardzo proszę o pomoc, bo nie mogę znależć a czas bardzo mnie goni.
    Chodzi o ustawę o podatku dochodowym od osób fizycznych, a konkretnie
    o artykuł. Może ktyoś ma to w głowie od ręki?? Gdzie jest napisane, że
    pracownik musi dać pracodawcy oświadczenie że pracuje poza miejscem
    zamieszkania i prosi o wyższe koszty uzuskania przychodu.
    Już przejrzałam ustawę, ale nie mogę sobie poradzić. Nie wiem gdzie to jest.

    Pozdrawiam,
    agagoc