  • 1. Data: 2002-12-03 08:54:04
    Temat: osoba niepelnoletnia, PIT
    Od: "ToMi" <t...@w...net>

    Witam!

    Jestem osoba niepelnoletnia, mam przydzielony NIP i w biezacym roku
    wykonalem prace na umowe zlecenie na kwote 450 zl, czy bede musial skladac
    PIT do Urzedu Skarbowego?

    --
    Pozdrawiam,
    ToMi

  • 2. Data: 2002-12-03 09:42:09
    Temat: Re: osoba niepelnoletnia, PIT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik ToMi napisał:
    > Witam!
    >
    > Jestem osoba niepelnoletnia, mam przydzielony NIP i w biezacym roku
    > wykonalem prace na umowe zlecenie na kwote 450 zl, czy bede musial skladac
    > PIT do Urzedu Skarbowego?
    Tak, musisz złozyc rozliczenie roczne. Przy takiej kwocie dostaniesz z
    powrotem cały pobrany Ci podatek :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk