  • 1. Data: 2007-03-08 18:43:02
    Temat: [organ rentowy] FP
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Jak w praktyce rozwiazujecie taka sytuacje:

    Umowa o prace z placa minimalna + DG z prawem do "znizki" w
    podstawie dla spolecznych.

    Czy placicie Fundusz Pracy z d-g, czy nie.

    Mnie sie wydawalo, ze w takiej sytuacji trzeba placic, ale cos
    mnie tknelo i zapytalem sie panny z organu. I panna, powiedziala,
    ze nie trzeba.

    Jak jest w rzeczywistosci? Moze ktos wie, bo z powodu 7 zlotych
    miesiecznie nie chce mi sie grzebac po zrodlach, choc z drugiej
    strony szkoda nawet tych 7 zł, bo to i tak na zatracenie w organie
    by szlo...

    marekz