  • 1. Data: 2007-03-08 18:29:52
    Temat: Wysylka zagraniczna
    Od: oNE <o...@w...gmail.com>

    Witam

    Jestem w "powijakach" jesli chodzi o te materie dlatego prosze o
    wyrozumialosc.
    Toretycznie:
    Chcialbym jako firma (Polska) wyslac towar za granice innej firmie (np.
    Wlochy lub inny kraj UE).
    W Polsce kupuje go za 9,000 (9k) netto - 10,98 tys brutto.
    Wysylam towar i jak powinienem go wycenic klientowi - mam mu podac kwote
    netto czy brutto - jako kwote sprzedazy. Bo jesli podam netto, a sam w
    koncu place brutto to czy bede 1,98 w plecy czy jak to sie ma w realiach?

  • 2. Data: 2007-03-08 20:21:27
    Temat: Re: Wysylka zagraniczna
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    oNE wrote:

> [...]
    > Wysylam towar i jak powinienem go wycenic klientowi - mam mu podac
    > kwote netto czy brutto - jako kwote sprzedazy.

    Wyceniaj netto, a VAT rozlicz odrębnie.
    Zakładam, że będzie to wewnątrzwspólnotowa dostawa.

    Bo jesli podam netto,
    > a sam w koncu place brutto to czy bede 1,98 w plecy czy jak to sie ma
    > w realiach?

    W realiach rozliczysz tę kwotę jako zwrot podatku.
    Terminy (dla świeżo zarejestrowanych podatników UE)
    niezbyt atrakcyjne, ale dobre i to ;-)