  • 1. Data: 2007-03-08 11:39:00
    Temat: Wynagrodzenie poborcy skarbowego
    Od: "Marcin T." <n...@n...pl>

    Jak jest wynagradzany poborca skarbowy, prowizyjnie czy normalnie
    etatowo? A bo trafił mi się bardzo miły poborca i nie wiem cy
    wazelinować go bardzo czy tylko trochę. :) Był bardzo miły, uzgodniliśmy
    co i kiedy będzie spłacone, itp. Właśnie nie wiem czy ma w tym interes
    (znaczy się prowizję od kwot zebranych a niewpłaconych na konto) czy to
    po prostu normalny, ludzki urzędnik. :)

    pzdr