  • 11. Data: 2004-11-08 10:11:19
    Temat: Re: onet: VAT-em we wspólnoty - zakończenie
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <j...@g...news.tpi.pl
    Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> wrote:

> [...]
    Powinien. Natomiast w tym przypadku artykuł wynikał z wcześniejszego
    artykułu na temat poczynań Zachodniopomorskiej Konfederacji Właścicieli
    Mieszkań i Wspólnot Mieszkaniowych ze Stargardu Szczecińskiego. Ona
    Konfederacja napisała do ministra finansów pismo pytająco-protestujące
    na temat opodatkowania zaliczek na poczet kosztów utrzymania lokali i
    funduszu remontowego. Z tekstu (niestety, tu nie mam dojścia do wesji
    elektronicznej, a przepisywać nie warto) nie wynika, czy ona
    Konfederacja wie, o co jej chodzi - a rzekłbym nawet, że wynika, iż nie
    bardzo wie.

    > Niestety jest cały. I w wersji autorskiej, tzn. bez poprawek
    > nadredaktorów. Ale nieprzeciętnym obywatelem może być również
    > nadredaktor, któremu przydzwoniło (o ile w tej historii taki występuje).

    No więc w historii występuje nadredaktor, któremu nie przydzwoniło,
    tylko na widok tekstu "z terenu" wpadł na pomysł nakazania napisania
    tekstu "a jak to jest w Szczecinie".

    > I to chyba jedyna rzecz, która jeszcze przez pewien czas musi zostać
    > nierozstrzygnięta.

    Niniejszym się rozstrzyga. Miano nieprzeciętnego przyznaję redaktorowi.
    Za zastąpienie VATem podatku dochodowego od osób prawnych. I za reakcję
    na informację o babolu, która spowodowała u niżej podpisanego opadnięcie
    kończyn górnych i dolnych.
    I to by było na tyle.

    --
    pozdrawiam