eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiodstąpienie od umowy k-s - czy za to też trzeba zapłacić pcc? › odstąpienie od umowy k-s - czy za to też trzeba zapłacić pcc?
  • Data: 2007-11-30 07:53:45
    Temat: odstąpienie od umowy k-s - czy za to też trzeba zapłacić pcc?
    Od: Yes <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    parę miesięcy temu kupiłem auto, zapłaciłem podatek od czynności cywilno
    prawnych (pcc) a teraz ze względu na wady pojazdu odstępuję od tej umowy
    (sprzedawca się zgodził i zwróci kasę).
    Czy takie odstąpienie też wymaga zgłoszenia i opłaty np podatku pcc??
    Jakiś przepływ gotówki między nami znowu będzie, więc może tak?

    Kto to powinien zapłacić (jeżeli powinien?).

    pozdrawiam

    yes