    From: "Ania" <a...@N...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: odpowiedzialność księgowych
    Date: Sat, 24 May 2008 23:56:40 +0200

    Witam:)mam na myśli odpowiedzialność z ustawy o rachunkowośći art 4
    ,księgowego zatrudnionego na umowę o pracę,jak jest w większości przypadków
    z jakimi się Państwo spotykacie,czy ta "ustawowa" jest powszechna,czy
    zwyczajowo winna być uzgadniana wcześniej.Mam na myśli czy dla księgowego
    podejmującego stosunek pracy ,powierzenie takowej jest oczywiste i nawet nie
    podlega dyskusji ,czy jest to "pomijane milczeniem ",czy winno się
    uprzedzić rekrutowanego o chęci powierzenia mu odpowiedzialności?Bo ta z KP
    to wiadomo jak amen w pacierzu,natomiast karno-skarbowa bardziej mnie
    interesuje,
    pozdrawiam i dziękuję za ewentualne spostrzeżenia,Ania