  • 1. Data: 2003-11-16 21:46:54
    Temat: Re: odpis kosztu umowy o dzieło dla zleceniodawcy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Nov 2003, p...@p...onet.pl wrote:

    >+ Witam
    >+
    >+ Cz ktoś mógłby mi wyjaśnić jak wpisuje się w koszty umowę o dzieło, które

    Jak dotąd - AFAIK "normalnie", do wynagrodzenia...

    >+ wykonał jakiś podwykonawca. Ja mam działalność (VAT), on nie.
    >+ Czy przewidywane są jakies zmiany w tej kwestii od nowego roku?

    Zdaje się że po stronie przedsiębiorcy - nie.
    Ale coś tak słyszałem :] że rząd chciał wprowadzić *limit KUP*
    które *wykonawca* może sobie w roku odliczyć. Jeszcze nie
    sprawdzałem nowelizacji pod tym kątem.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-11-17 10:31:14
    Temat: odpis kosztu umowy o dzieło dla zleceniodawcy?
    Od: "p...@p...onet.pl" <p...@W...onet.pl>

    Witam

    Cz ktoś mógłby mi wyjaśnić jak wpisuje się w koszty umowę o dzieło, które
    wykonał jakiś podwykonawca. Ja mam działalność (VAT), on nie.
    Czy przewidywane są jakies zmiany w tej kwestii od nowego roku?
    Jakieś triki / haczyki? W jakiej konfiguracji najbardzij opłaca się to robić