  • 1. Data: 2003-11-16 22:29:31
    Temat: Przedwstępna umowa sprzedaży a ulga remontowa
    Od: "SZ@M@N" <s...@s...com>

    Witam!

    Zapytuję Was, Drodzy Grupowicze, bo przeszukując na guglach nie znalazłem
    odpowiedzi na pytanie z topica.

    Czy mając mieszkanie "w trakcie" - mam przedwstępną umowę sprzedaży - notarialną
    - mieszkanie oddane będzie w maju 2004r. - bank "zapłaci" resztę za mieszkanie
    i dostanę fakturę jeszcze w tym roku - mogę zakupić coś z listy i rozpocząć ulgę
    remontową?

    Czy umowa przedwstępna sprzedaży umożliwia takie postępowanie?

    Szaman z Wrocka