  • Data: 2003-10-22 06:59:20
    Temat: odliczenie za studia
    Od: "Predator" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jestem na ostatnim roku studiów zaocznych.
    Za każdy semestr płacę pewną kwotę z góry,
    w październiku za zimowy, około lutego - marca
    za letni. Ze względu że w tym roku się kończą
    odliczenia związane z kształceniem mam pytanie.
    Za pierwszy semestr już zapłaciłem, czy mogę
    jeszcze w tym roku zapłacić za drugi semestr?
    Z kobietą w dziekanacie nie mogę się dogadać
    ponieważ chce podpisy wszystkich świętych
    z ich zgodą (chciałem za dwa semestry od razu
    zapłacić). Czy jeżeli powiedzmy teraz koło
    grudnia samodzielnie zapłacę za drugi semestr
    to będzie ok.? Kwitek z wpłatą oddam dopiero
    w lutym ale teraz bym wpłacił. Czy z punktu
    widzenia odliczeń będzie w porządku? Czy
    uczelnia może mieć później jakieś problemy z
    rozliczeniem mojej wpłaty?

    Jeszcze jedno, czy przybory typu rapitografy,
    ołówki, linie, krzywiki itd - wszelkie kreślarskie
    mogę odliczyć od podatku?

    Pozdrawiam
    Darek