    From: "news.tpi.pl" <D...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: odliczenie w zeznaniu rocznym zapłaty za studia
    Date: Wed, 3 Apr 2002 21:12:15 +0200

    Witam,
    Mam problemik
    Jestem osobą samotnie wychowująca córkę, która studjuje ma 23 lata ma rentę
    rodzinną ( 1300 zł ) i przychody z pracy (760 zł) Zapłatę za studia
    udokumentowana jest Fakt VAT data fakt 03.01.2002 na fakturze pisze "za
    naukę w 2001 roku" oraz dowód zapłaty (nie związany z fakturą).
    Pytanie:
    1. czy jeżeli córka ma przychody z pracy mogę rozliczać się jako osoba
    samotnie wych .
    2. czy data fakt (rok 2002) nie wyklucza faktury z odliczenia za 2001
    3. czy córka musi złożyć zeznanie
    4. czy dowód wpłaty za studia może być podstawą do odliczenia

    Dzięki za sugestie

    Paweł