  • 1. Data: 2004-01-13 11:43:08
    Temat: odliczenie szkoły (nowy na grupie...)
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam. Jestem nowy na grupie i mam parę pytań laika
    (sam będę się rozliczał z podatku...)

    1.
    Studiuję zaocznie. W tym roku płaciłem (poza czesnym)
    'wpisowe'- czy to także mogę odliczyć?

    2.
    W okresie, gdy pracowałem na etat (od 20 stycznia
    do końca lipca) kupiłem komputer. Pracowałem w zawodznie
    informatyka (mam to na papierze). Teraz pracuję na zlecenie.
    Czy mogę odliczyć sobie ten komputer, a szkołę z 'pozostałej'
    puli?

    3.
    Czy odliczenie szkoły mogę rozłożyć na dwa lata?
    Zapłaciłem w tym roku 4580 za szkołę (łącznie z wpisowym), więc
    ok. 580zł 'przepada'.

    4. Do kiedy poprzednia firma powinna dostarczyć mi PIT?

    Dziękuję i przepraszam, jeżeli któreś pytanie padło w ostatnich
    dniach (przeglądając nie wyłapałem, aby tak było...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)itc(dot)pl