  • 1. Data: 2004-01-13 11:27:41
    Temat: ksiazki, czy nadal 0?
    Od: "Abrahamr" <a...@p...onet.pl>

    czy VAt na ksiązki 22.11.20 nadal wynosi 0?

    Pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2004-01-13 12:29:19
    Temat: Re: ksiazki, czy nadal 0?
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Abrahamr" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy VAt na ksiązki 22.11.20 nadal wynosi 0?

    Wygląda na to, że tak, ale w poniższe rozporządzenie się nie wczytywałam
    dokładnie...
    RMF z dnia 24 grudnia 2003 r.zmieniające rozporządzenie w sprawie wykonania
    niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku
    akcyzowym (Dz. U. Nr 224, poz. 2229)
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/2229.htm
    pzdr
    Kasia

  • 3. Data: 2004-01-13 13:07:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Kasia Mikołajczyk napisał:

> [...]
    > dokładnie...
    > RMF z dnia 24 grudnia 2003 r.zmieniające rozporządzenie w sprawie wykonania

    A było zrobic copy-past

    "§ 65a 1. Obniżoną do wysokości 0 % stawkę podatku stosuje się do:

    1) sprzedaży w kraju:

    a) książek (PKWiU ex 22.11) - z wyłączeniem książek adresowych o zasięgu
    krajowym, regionalnym i lokalnym, książek telefonicznych, teleksów i
    telefaksów (PKWiU 22.11.20-60.10), nut, map i ulotek - oznaczonych
    stosowanymi na podstawie odrębnych przepisów symbolami ISBN,

    b) czasopism specjalistycznych,

    Ptający sam musi sobie odpowiedzieć czy sie łapie na 0%.
    Bo może on mapy albo inne tego typu wyłaczne rzeczy sprzedaje.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-01-13 13:27:22
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    > A było zrobic copy-past
    >
    > [ciach fragment ustawy]

    > Ptający sam musi sobie odpowiedzieć czy sie łapie na 0%.
    > Bo może on mapy albo inne tego typu wyłaczne rzeczy sprzedaje.

    Założyłam, że "pójdzie" pod wskazany adres i przeczyta sobie dokładnie...
    pzdr
    Kasia