  • From: "Lech Adamski" <l...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: odliczenie studiów
    Date: Tue, 5 Mar 2002 00:16:41 +0100

    Mam problem z odliczeniem studiów. Chodzi o to, że z uwagi na brak pracy,
    opłaty za moje studia dokonali moi rodzice. Wziąłem wiec kwitek na nich,
    żeby to oni mogli odliczyć sobie moją szkołę (jestem jeszcze przed 26 rokiem
    życia). Problem pojawił się, kiedy znalazłem dorywczą pracę i udało mi się
    zarobić w 2001 roku trochę pieniędzy - w związku z tym muszę rozliczyć
    własnego PIT'a. Jak w takim razie mam odliczyć szkołę - czy mogą zrobić to
    dalej moi rodzice, czy też jest jakaś inna możliwość. Dodam, że nie była to
    praca stała (umowa o pracę), ale umowa zlecenie i o dzieło.
    Pozdrawiam
    Lech