  • 1. Data: 2002-10-03 11:15:50
    Temat: odliczenie renty prywatnej w 2
    Od: staszek <s...@p...onet.pl>

    Uprzejmie proszę o pomoc
    Szukam informacji na temat:

    W roku 2000 można było od podstawy opodatkowania odjąć kwotę renty
    prywatnej. W roku 2001 zostało to anulowane. Jednak z pewnym wyjątkiem.
    Mianowicie, jeśli renta była kontynuacją z lat ubiegłych, to jakiś przepis
    zezwalał na takie odliczenie jeszcze za rok 2001. Szukam tego przepisu.
    Wiem, że go kiedyś widziałem, jednak nie wiem gdzie. Czy Państwu coś wiadomo
    na temat tego wyjątku na wzmiankowany rok 2001???

    Jestem tu przypadkowym gościem, więc bardzo proszę o wszelkie info na priv.
    Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
    Proszę o wyrozumiałość, jesli ten temat był już u Was wałkowany. Ale jestem
    w sytuacji podbramkowej z powodu naszego kochanego fiskusa ;-(

    Staszek
    s...@p...onet.pl