eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiodliczenie od podatku komputera - co, do ilu, na jakiej podstawie i dla kogo. › odliczenie od podatku komputera - co, do ilu, na jakiej podstawie i dla kogo.
  • Data: 2003-11-06 20:15:42
    Temat: odliczenie od podatku komputera - co, do ilu, na jakiej podstawie i dla kogo.
    Od: "Urko" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i od razu pytam:

    Chcę teraz kupić zestaw komputerowy wiadomo że to ostatni rok
    w którym można odliczyć od podatku, ale od razu mam kilka wątpliwości:

    Podstawa odliczenia, a raczej dowód:
    czy faktura musi zawierać dokładnie jakiś opis czy obojętnie co będzie
    zawierała
    US to uzna (obojętnie tzn. cały zestaw będzie wyspecyfikowany oddzielnie
    czyli
    karta procesor nagrywarka ... ... monitor ....) czy może musi być napisane:
    "zestaw komputerowy" ?

    do jakiej kwoty można w tym roku taki komputer odliczyć

    komu dokładnie przysługuje takie odliczenie, a dokładniej: pracuję w
    służbach
    ekonomiczno finansowo księgowych i czy na tej podstawie już mogę odliczyć
    kompa? Słyszałem że praca w ww. jest uznawanym argumentem.

    dziękuję za podpowiedzi
    --
    Urko