  • 1. Data: 2010-04-15 20:05:13
    Temat: odliczenie na dziecko a dwa PIT-y (36 i 37) ?
    Od: "Barbara K." <a...@o...pl>

    Witajcie,
    Mąż musi złożyć dwa PIT-y (z umowy o pracę i DG). Przy czym w każdym z
    osobna nie wystarczy podatku, aby odliczyć całą ulgę. Czy da się to jakoś
    połączyć (w sensie odliczenia części z jednego i części z drugiego)?
    I jeszcze jedno. Chcemy rozliczyć się razem. Czy w takiej sytuacji wpisujemy
    moje dane tylko do jednego z tych PIT-ów, czy do obu?
    Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.
    Pozdrawiam
    Barbara

  • 2. Data: 2010-04-15 20:17:22
    Temat: Re: odliczenie na dziecko a dwa PIT-y (36 i 37) ?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Barbara K." <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mąż musi złożyć dwa PIT-y (z umowy o pracę i DG). Przy czym w każdym z
    (...)
    > I jeszcze jedno. Chcemy rozliczyć się razem.
    (...)

    Te dwie okolicznosci wzajemnie sie wykluczaja.
    Albo maz jest na podatku progresywnym - i wtedy wypelnia JEDEN PIT-36
    obejmujacy zarowno DG jak i umowe o prace,
    albo jest na liniowym i wypelnia faktycznie dwa PIT-y: PIT-36L oraz PIT-37,
    ale wowczas NIE MOZECIE ROZLICZYC SIE RAZEM.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-04-15 20:21:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Barbara K." <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > moje dane tylko do jednego z tych PIT-ów, czy do obu?

    I oczywiscie, jesli maz jest na podatku progresywnym, to wowczas rozliczajac
    sie razem oboje wypelniacie TYLKO JEDEN PIT-36.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-04-16 06:25:17
    Od: "Barbara K." <a...@o...pl>

    > I oczywiscie, jesli maz jest na podatku progresywnym, to wowczas
    > rozliczajac sie razem oboje wypelniacie TYLKO JEDEN PIT-36.

    Dzięki wielkie. Jakoś tak sobie zakodowałam, że muszę wypełnić mu dwa PIT-y.
    Osobno na DG (progersywny) i na UoP.
    To zdecydowanie ułatwia sprawę :-)
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.
    Barbara