  • 1. Data: 2002-12-27 20:05:01
    Temat: odliczenia od podatku dochodowego...
    Od: "nurek" <n...@o...pl>

    Witam jestem tu nowy i wydaje mi sie ze to miejsce najbardziej odpowiednie
    na zadanie tych pyan:

    1. Chcialbym odliczyc od podatku kupiony monitor LCD - ulga na pomoce
    naukowe do szkoly - jestem studentem zaocznym. Czy jest to mozliwe?

    2. Chcialbym odliczyc od podatku kupiony aparat fotograficzny, ktory
    teroretycznie jest potrzebny mi w pracy. Nie prowadze dzialalnosci gosp. Czy
    moze ktos z grupowiczow byl zmuszony udowadniac urzedowi skarbowemu celowosc
    takiego zakupu i jak to wyglada ze strony praktycznej?

    --
    pozdrawiam
    Michal