  • 1. Data: 2002-10-31 08:03:48
    Temat: od kiedy vat?
    Od: "SM" <s...@p...onet.pl>

    Witam szanownych Panstwa!
    Mam pytanie, jaki jest ustalony limit dochodu na biezacy rok, od ktorego
    przechodzi sie juz obowiazkowo na vat (dotyczy dzialalnosci
    gospodarczej-osoba fizyczna).
    Pozdr. SM

  • 2. Data: 2002-11-02 18:40:38
    Temat: Re: od kiedy vat?
    Od: "oltom" <o...@y...com>

    Użytkownik "SM" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam pytanie, jaki jest ustalony limit dochodu na biezacy rok, od ktorego
    > przechodzi sie juz obowiazkowo na vat (dotyczy dzialalnosci

    Wysokość DOCHODU nie ma znaczenia dla przejścia na VAT.
    Tomek

  • 3. Data: 2002-11-04 12:33:04
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "oltom" <o...@y...com> wrote in message news:aq164a$8ci$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "SM" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Wysokość DOCHODU nie ma znaczenia dla przejścia na VAT.
    > Tomek

    Natomiast ma znaczenie czy jest to pierwszy rok dzialalnosci nie od poczatku
    roku,
    czy tez nie.
    Jest to 10 000 euro wg kursu....
    jesli zaczell sie w tym roku nie od poczatku to w proporcji do czasu trwania
    dzialalnosci

    Boguslaw