  • 1. Data: 2002-10-30 21:54:58
    Temat: podatek i VAT od sprzedazy lokalu. PILNE!
    Od: "Babcik" <b...@...pl>

    Mam lokal (sklep) kupiony umowa notarialna na mnie.
    Mam dzialalnosc gospodarcza zarejestrowana na mnie (os. fizyczna).
    w umowie notarialnej jest napisane (z 2000 r.) ze lokal
    kupuje za fundusze prowadzonej dzialallnosci i w poczet prowadzonej
    dziallnosci.
    Jestem vatowcem.
    Lokal jest w sr trwalych i amortyzuje go (od czerwca 2000 ro po 5% rocznie)

    Czy sprzedajac musze wystawic FV, czy bedzie normalnie opodatkowana pod
    dochodowym
    i jaka bedzie stawka VAT (pani w US Bytom nie wie czy 7% czy zw bo mowi ze
    przepisy
    sa nieprecyzyjne).

    Jaki jest termin od wystawienia FV do sporzadzenia umowy notarialnej
    zalezy mi aby umowa byla kilka dni pozniej.

    Dlaczego mam zaplacic tyle podatku (jako dochod) skoro odliczylem sobie
    tylko
    5% za rok czyli 2.5 roku to ok 12.5%

    Prosze o odpowiedz bo musze jutro wystawic FV 31.10.

    Pozdrawiam,

    Babcik