  • 11. Data: 2005-02-06 10:23:04
    Temat: Re: obrzydliwa TP SA
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Ch. s...@r...pbz ...

    > trzeba było przeczytać regulamin przed podpisaniem umowy o świadczenie
    > usługi neostrady. nie ma przeciwwskazań ze strony operatora by
    > właściciel numeru telefonicznego wyraził zgodę na instalacje neo dla
    > osoby trzeciej - musi tylko wyrazić swoja wolę na piśmie. Dlaczego ni
    > wyraziłeś zgody że jako Sebastian XXX wyrażasz zgodę by firma "YYY
    > Sebastian XXX" użytkowała neostradę?

    kiedy to czytam to mysle sobie ze u mnie w firmie powinno byc tak:
    dzwoni klient i pyta czy moze zrobic cos tak i tak...
    ja mó odpowiadam: niestety, tak i tak nie
    rozlaczamy sie a ja sobie mysle - hehehe, baran nie przeczytał umowy, mógł
    przeciez zrobic to tak i siak!!!
    Inyymi słowy - TP dbajac o swojego klienta powinna zamiast mówic nie i juz
    - doradzic inne mozliwe opcje, prawda?
    P.S. Wiem, wiem, nie wszystkim sie podobaja moje poglady na sposób
    traktowania klienta!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 12. Data: 2005-02-06 16:59:16
    Od: a...@o...pl

    > Użytkownik a...@o...pl ...

    > wydaje mi sie ze spokojnie mozesz

    > hmm, chyba jeszcze nie ma VATu na internet dla nieprowadzacych???

    ale 1 kwietnia wchodzi, bynajmniej nie na prima aprilis, ale naprawdę

    pozdr
    Sebastian

  • 13. Data: 2005-02-06 17:18:28
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > musi tylko wyrazić swoja wolę na piśmie. Dlaczego ni wyraziłeś zgody że
    > jako Sebastian XXX wyrażasz zgodę by firma "YYY Sebastian XXX" użytkowała

    powiedziano mi, że nie jestem sam dla siebie osobą trzecią, a osoba prowadząca
    działalność nie jest firmą... Nie mogę także wyrazić zgody samemu sobie,
    bo kodeks cywilny stanowi, że czynność prawna z samym sobą jest nie ważna

    > Bzdura - najlepiej zwalić winę na każdego
    > byle tylko nie widzieć braków w swojej informacji.

    a Twoje informacje nic nie dają, bo proponowałem TP SA takie manewry
    i tłumaczyli, że się nie da, bo się nie da i już...

    > BTW: czy gdyby w klasie biznesowej były darmowe weekendy to bys zrobił
    > cesje na firmę? i dzwoniłbyś na koszt reszty podatników do swojej
    > dziewczyny i wliczał te pierdoły w KUP? Czy też odliczałbyś
    > w oparciu o biling rozmowy li tylko wykonane w celach DG?
    > heheheh - nic tylko życie na koszt całego grona podatników i państwa...

    ale ty bredzisz. Jak jest telefon w domu, to się dzieli abonament
    na pół bo służy i do celów prywatnych i do biznesowych. Więc w koszt poszłoby
    nie 70zł abonamentu, ale 35 zł. Poza tym nie dzwoniłbym do dziewczyny na koszt
    podatników, ale na koszt różnicy w abonamencie, która wynosi ok. 30-42zł, bo
    taka jest różnica między darmowymi weekendami za 70zł a najtańszym abonamentem
    prywatnym lub biznesowym. A więc TP SA nic mi nie dała za darmo, tylko pobiera
    stałą opłatę zryczałtowaną, niezależnie od długości rozmów z dziewczyną.
    Rozmowy z dziewczyną nie są wykazywane na bilingu i nie ma za nie dodatkowej
    opłaty, a rozmów biznesowych się nie prowadzi po 20:00, zwłaszcza jako agent
    ubezpieczeniowy, bo klient by mnie zwyzywał zamiast się umówić na spotkanie.

    Sumując, rozmowy z dziewczyną KOSZTUJĄ mnie około 30-42 zł miesięcznie
    tutaj ani TP SA ani państwo nie daje mi niczego w prezencie, bo ja nie
    odliczałbym ich od podatku, bo połowa abonamentu byłaby nieodliczalna w KPiR

    a więc Twoje insynuacje o życiu na koszt państwa i podatników są bezpodstawne

    pozdr
    Sebastian

  • 14. Data: 2005-02-07 15:42:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Feb 2005 a...@o...pl wrote:
    [...]
    >+ a Twoje informacje nic nie dają, bo proponowałem TP SA takie manewry
    >+ i tłumaczyli, że się nie da, bo się nie da i już...

    ...o ile dobrze pamiętam to chyba na .prawo (?) widziałem post w którym
    ktoś zeznawał że *załatwił* taki układ. W TPSA.
    Ale nie - nie zobowiązuję się do odszukania tego posta :[

> [...]
    >+ ale ty bredzisz. Jak jest telefon w domu, to się dzieli abonament
    >+ na pół bo służy i do celów prywatnych i do biznesowych.

    ...akurat tu nie wyrażam przekonania :(

    Zdrowy rozum to jedno, argument "ale przecież z powodu rozmów prywatnych
    i tak płaciłby Pan CAŁY abonament" to drugie - a wyroków NSA sobie nie
    przypominam...
    BTW: do "insynuacji" się nie wtykam.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 15. Data: 2005-02-07 16:25:30
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik wrote:
    > ale ty bredzisz. Jak jest telefon w domu, to się dzieli abonament
    > na pół bo służy i do celów prywatnych i do biznesowych.

    AFAIK, jesi telefon jest na OF, to abonament w calosci musi byc placony
    przez OF, czyli nie wolno wliczac w KUP. Rozmowy mozna - wg billingu lub wg
    zalozonego podzialu procentowego (np. na podstawie starego billingu)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2005-02-07 16:25:37
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 2/6/2005 9:13 AM, Artur Ch. wrote:

    > No to jest więc Twój wybór a nie nieżyczliwość operatora.

    Och nie, tak nie jest. Jakis czas temu mozna było załozyć firmową neo na
    prywatnym numerze, bo nawet (czego nieświadoma jest nawet znaczna częśc
    pracowników TP SA z najwyższymi managerami włacznie) bazy klientów do
    neo i abomamętu sa rozłaczne, nieskorelowane, niespójne i co tam jeszcze.

    Prawny i regulaminowy nie, natomiast półoficjalna wykładnia konsultantów
    TP SA jest taka, że "to może być łapówka" wiec nie. Wprawdzie regulamin
    mówi, że "TP SA nie odmówi bez podania przyczyny" - ale mnie np. podaje
    ową przyczynę od co najmniej pół roku, więc jest to czysto abstrakcyjna
    opcja.
    Gdybyś czytał regulamin w tym zakresie, to byś tu nie pisał, bo miałbyś
    guzy na mózgu - powstają od owego czytania, tak jest niejednoznaczny i
    niespójny.

> [...]
    > musi tylko wyrazić swoja wolę na piśmie. Dlaczego ni wyraziłeś zgody że
    > jako Sebastian XXX wyrażasz zgodę by firma "YYY Sebastian XXX" użytkowała

    Trzeba było spróbowac zalatwić taka sprawę "na obecnym regulaminie" a
    byś się przekonał, że jest to mozliwe jedynie w teorii.

    > Bzdura - najlepiej zwalić winę na każdego byle tylko nie widzieć braków w
    > swojej informacji.

    Dla przykładu:
    - mam neo, swego czasu podpisałem cyrograf - więc powinienem płacić
    mniej. Faktury przychodziły, jakby aneksu do umowy nie było. Płaciłem
    tyle, ile się należało zgodnie z umową, aż mi przysłali wdz i
    zablokowali linię. Po karczemnej awanturze i oczekiwaniu odblokowano
    linię i przysłano korekty faktur (łacznie cztery). W chwili obecnej
    przysłano nową fakturę, na której widnieją do zapłaty cztery abonamenty,
    w kwocie "z cyrografu" (dawno zapłacone) - i pewnie znowu zechcą mi
    zablokowac linię.
    1. powiedz, co mam zrobić - bawić się w porządkowanie i wyjasnianie
    cudzego burdelu, czy zajebać od razu do proroka o kolejną próbę
    wyłudzenia drobnych kwot?
    2. nie pisz niczego,co mogłoby sugerowac chociazby, że TP SA to podmiot
    oferujący usługi na właściwym poziomie.

    Pzdr; Catbert

  • 17. Data: 2005-02-07 16:37:24
    Od: a...@o...pl

    > 1. powiedz, co mam zrobić - bawić się w porządkowanie i wyjasnianie
    > cudzego burdelu, czy ... <zwrócić się> od razu do proroka o kolejną próbę
    > wyłudzenia drobnych kwot?

    ja bym napisał ostre pismo żądające uporządkowania sprawy i przeprosin
    na piśmie np. w ciągu 7 dni i zagroziłbym skierowaniem sprawy do prokuratury,
    oczywiście wzór tego, co napiszę załączyłbym do pisma przedkładanego TP SA.

    a po np. 14 dniach (żeby nie było, że poczta nawaliła) faktycznie
    skierowałbym pismo do prokuratury o próbę wyłudzenia pieniędzy przez TP SA

    pozdr
    Sebastian