    From: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: obrzydliwa TP SA
    Date: Mon, 07 Feb 2005 17:25:37 +0100

    On 2/6/2005 9:13 AM, Artur Ch. wrote:

    > No to jest więc Twój wybór a nie nieżyczliwość operatora.

    Och nie, tak nie jest. Jakis czas temu mozna było załozyć firmową neo na
    prywatnym numerze, bo nawet (czego nieświadoma jest nawet znaczna częśc
    pracowników TP SA z najwyższymi managerami włacznie) bazy klientów do
    neo i abomamętu sa rozłaczne, nieskorelowane, niespójne i co tam jeszcze.

    Prawny i regulaminowy nie, natomiast półoficjalna wykładnia konsultantów
    TP SA jest taka, że "to może być łapówka" wiec nie. Wprawdzie regulamin
    mówi, że "TP SA nie odmówi bez podania przyczyny" - ale mnie np. podaje
    ową przyczynę od co najmniej pół roku, więc jest to czysto abstrakcyjna
    opcja.
    Gdybyś czytał regulamin w tym zakresie, to byś tu nie pisał, bo miałbyś
    guzy na mózgu - powstają od owego czytania, tak jest niejednoznaczny i
    niespójny.

    > trzeba było przeczytać regulamin przed podpisaniem umowy o świadczenie
    > usługi neostrady. nie ma przeciwwskazań ze strony operatora by właściciel
    > numeru telefonicznego wyraził zgodę na instalacje neo dla osoby trzeciej -
    > musi tylko wyrazić swoja wolę na piśmie. Dlaczego ni wyraziłeś zgody że
    > jako Sebastian XXX wyrażasz zgodę by firma "YYY Sebastian XXX" użytkowała
    > neostradę?

    Trzeba było spróbowac zalatwić taka sprawę "na obecnym regulaminie" a
    byś się przekonał, że jest to mozliwe jedynie w teorii.

    > Bzdura - najlepiej zwalić winę na każdego byle tylko nie widzieć braków w
    > swojej informacji.

    Dla przykładu:
    - mam neo, swego czasu podpisałem cyrograf - więc powinienem płacić
    mniej. Faktury przychodziły, jakby aneksu do umowy nie było. Płaciłem
    tyle, ile się należało zgodnie z umową, aż mi przysłali wdz i
    zablokowali linię. Po karczemnej awanturze i oczekiwaniu odblokowano
    linię i przysłano korekty faktur (łacznie cztery). W chwili obecnej
    przysłano nową fakturę, na której widnieją do zapłaty cztery abonamenty,
    w kwocie "z cyrografu" (dawno zapłacone) - i pewnie znowu zechcą mi
    zablokowac linię.
    1. powiedz, co mam zrobić - bawić się w porządkowanie i wyjasnianie
    cudzego burdelu, czy zajebać od razu do proroka o kolejną próbę
    wyłudzenia drobnych kwot?
    2. nie pisz niczego,co mogłoby sugerowac chociazby, że TP SA to podmiot
    oferujący usługi na właściwym poziomie.

    Pzdr; Catbert