  • 1. Data: 2007-01-31 21:49:00
    Temat: nr EKD a podatek ryczałtowy od przychodów ewidencjonowanych.
    Od: "Marek R." <blerva@napisy_psikus_.org>

    Witam,

    Czy ktoś mógłby powiedzieć mi gdzie znajdę wysokość podatku ryczałtowego
    wg. klasyfikacji EKD.
    Muszę znaleść wielkość tego podatku dla takich numerów: 5248, 611.

    Z góry dziękuję za pomoc, za pomocą google nie mogłem znaleść.

    pozdrawiam Marek.

    --
    Marek Rusecki
    blerVa@IRCNet

  • 2. Data: 2007-02-01 01:48:19
    Od: opix <o...@o...eu>

    Marek R. wrote:

> [...]
    > Muszę znaleść wielkość tego podatku dla takich numerów: 5248, 611.
    >
    > Z góry dziękuję za pomoc, za pomocą google nie mogłem znaleść.

    5248 to jest numer szafy -a gdzie jeszcze dwie cyfry od drzwi ?
    5248 to sprzedaż wszystkiego łacznie z wyłaczeniami z ryczałtu
    611-również dalsze -morski czy przybrzeżny ?
    --
    ===opix===