  • 1. Data: 2011-11-16 11:58:12
    Temat: niższa składka zus, czy trzeba zamknąć działalność?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    z tego co wiem to po 5 latach mozna znow być na tanszym zusie

    czy trzeba dzialnosc zamknac?
    czy też wystarczy odnawiać zawieszenie działalnosci przez te 5 lat

    erator/

  • 2. Data: 2011-11-16 17:07:46
    Od: "s.onet.pl" <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-16 12:58, zlotowinfo pisze:
    > z tego co wiem to po 5 latach mozna znow być na tanszym zusie
    >
    > czy trzeba dzialnosc zamknac?
    > czy też wystarczy odnawiać zawieszenie działalnosci przez te 5 lat

    Zawieszenie nie może być dłuższe niż dwa lata.
    Wymagana przerwa w prowadzeniu działalności by móc skorzystać z ulgowego
    ZUS to 60 miesięcy.

    --
    spp

  • 3. Data: 2011-11-16 17:51:56
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-11-16 18:07, s.onet.pl pisze:

    > Zawieszenie nie może być dłuższe niż dwa lata.
    > Wymagana przerwa w prowadzeniu działalności by móc skorzystać z ulgowego
    > ZUS to 60 miesięcy.

    A ja mam takie pytanie czy ten okres się wydłuża, jak w ciągu tych 60
    m-cy był pobierany zasiłek chorobowy? Wydaje mi się, że tak, ale wolę
    się upewnić.

    --
    Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**