    From: "SLO" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: niewykorzystane zdolnosci produkcyjne ?
    Date: Thu, 14 Oct 2004 09:21:19 +0200

    Witam ,
    czy mógłby mi ktos pomóc w sprawie zaliczenia niewykorzystanych zdolnosci
    produkcyjnych, mianowicie czy niewykorzystane zdolnosci produkcyjne wpływaja
    w okresie sprawozdawczym na pozostałe koszty operacyjne czy mam je przypisać
    do kosztów sprzedanych produktów .
    Ustawa o rachunkowosci nie precyzuje tej problematyki tylko zaznacza iz nie
    zalicza się do kosztów wytworzenia produktów niewykorzystanych zdolnosci
    produkcyjnych , ale tu chyba chodzi o nie wpisanie ich bezposrednio do
    kalkulacji wyrobu , tylko bezpośrednio przeksiegować na koszt sprzedanych
    produktów .
    Bardzo prosze o pomoc , czy pozostrałe koszty operacyjne czy sprzedanych
    produktów ale pomonąwszy rozliczenie produkcji w toku ?
    DZIEKUJE ZA WSZELKIE INFORMACJE