  • Data: 2006-11-09 19:26:37
    Temat: nieoprocentowana pozyczka od rodziny
    Od: "AUran" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w 2004 roku kupilkem mieszkanie za 60 tys. 32 tys sfinansowalem ze srodkow
    wlasnych, pracuje zawodowo 10 lat-mialem oszczednosci. pozostalo kwote
    pozyczylem od matki, jej meza, a mojego ojczyma, oraz babki w rownych
    kwotach po 9 334 zlote. umowa pozyczki zawarta byla w formie ustnej i
    niezgloszona w urzedzie skarbowym. wczoraj dostalem pismo z urzedu skarb.,w
    ktorym prosza mnie o wskazanie zrodla finansowania zakupu mieszkania. moje
    pytanie brzmi, czy sytuacja ktora opisalem jest przestepstwem
    karno-skarbowym, jesli tak co mi grozi, czy wszystkie czynnosci byly zgodne
    z obowiazujacym prawem i moge spac spokojnie?
    pozdrawiam
    AUran