    From: "..::FELIPE::.." <p...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: najem, dzierzawa?
    Date: Tue, 29 Apr 2003 08:01:19 +0200

    prowadze jednoos dzialalnosc gospod w 3 miescjach A, B, C
    miejsca A i B dzierzawie na podst umow, z kolei w miejscu C prowadze
    dzialnosc ograniczona
    wolne powierzchnie magazynowe wynajmuje pobliskim firmom
    wystawiam na to faktury VAT jako firma, tzn jednoos DG
    czy dobrze robie?

    czy nie bedzie bledem, chyba zmienia to fakt, iz przychod jest praktycznie
    dochodem z dzialalnosci i w pit5 umieszcz wlasnie tam a nie w "przych z
    najmu..."

    dodam ze adres C jak i pozostale sa ujete we wpisie do ewid wiec tu nie ma
    problemu, czy to w ogole konieczne?

    poza tym w pit5 uwzgledniam rowniez dochody z najmu gdyz posiadam na
    wlasnosc kamienice w lokaliz D i ja wynajmuje normalnie na zasadzie umowy,
    bez DG

    czy jest koniecznosc wylaczenia umow wynajmu powierzchni z lokalizacji C z
    dzialaln gospod czy tak jak robie teraz jest poprawnie?

    a na marginesie, co pisac na fakturze:

    ja mam obecnie "najem nieruchomosci przy ul. XXX" to dobrze, wystarczy czy
    musi byc wiecej...
    dodam ze powierzchnie wynajmuje dwom firmom, po polowie i kazda ma na
    fakturze to samo...

    mam nadzieje ze moge liczyc na wasza pomoc

    z gory dziekuje

    pozdro 4 @ll

    #F#