  • 11. Data: 2005-09-13 20:50:26
    Temat: Re: najem
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    > ...a tu mamy jeden poziom komplikacji więcej :) - przychodu nie
    > ma bo jest zwolnienie. Obcej osobie tak by "na suchu" mogło nie ujść.

    tak, z członkami rodziny nie ma problemu, ale..... spotkałam sie z
    interpretacjami, ze nie uznaje sie za nieodpłatne uzyczenie, jesli spółka
    jest zobowiazana np do ponoszenia kosztów podatku od nieruchomosci .
    wprawdzie jest to orzeczenie nsa z 94 roku, ale..... przepisy az tak sie nie
    zmieniły - za wyjatkiem zwolnienia członków rodziny.....

    a może ktoś ma oryginalne brzmienie przepisów pdof z tamtego okresu?

    pozdr. monika