  • 1. Data: 2003-01-18 19:19:47
    Temat: minimalna pensja 800 zł brutto ile bedzie kosztowalo to pracodawcę ?
    Od: "Marcin Wirkus OPE.pl" <i...@o...pl>

    minimalna pensja to 800 zł brutto a ile w sumie bedzie kosztowalo to
    pracodawcę ? chodzi mi ile bedzie mnie kosztował pracownik ? pensja +
    podatki ? zna ktoś może jakiś kalkulator skladek dla pracodawcy ?

    Marcin Wirkus

    [ turystyka: www.gory.giorgi.pl - www.nadmorzem.com ]
    [ turystyka biznesowa: www.konferencje.net ]
    [ strony www i poligrafia: www.ope.pl ]
    [ skontaktuj się z nami: i...@o...pl ]
    [ tel. +48 609 167 595, Gadu Gadu: 1122902 ]

  • 2. Data: 2003-01-18 19:49:10
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Wirkus OPE.pl" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > minimalna pensja to 800 zł brutto a ile w sumie bedzie kosztowalo to
    > pracodawcę ? chodzi mi ile bedzie mnie kosztował pracownik ? pensja +
    > podatki ? zna ktoś może jakiś kalkulator skladek dla pracodawcy ?

    zakladajac ze twoja stawka na wypadkowe to 1,93% oraz ze pracownik pracuje w
    miejscowosci zamieszkania

    pracownik dostanie 588,39

    a ty wyciagniesz z kasy 966,32

    Tomek A.