  • Data: 2003-07-19 16:35:56
    Temat: miejsce zamieszkania ( i nip)
    Od: "Aleksander" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć wszystkim.

    Mam stałe i czasowe miejsce zameldowania ( oczywiście różne miasta). Gdzie
    mam złożyć wniosek o NIP? Czytałem ustawę o NIP ( ->gdzie podatek),
    rozporządzenie o miejscu podatku ( ->gdzie miejsce zamieszkania) i znany
    początek KC o miejscu zam.

    Nie wiem czy "miejsce zamieszkania" zawsze oznacza stałe zameldowanie,
    niezależnie od posiadania czasowego.

    Tak w ogóle to chciałem się spytać o NIP, ale widzę że wątek jest w
    archiwum. Jeśli jednak ktoś by dodał: da się w końcu to wyrobić bez
    pracodawcy, czy nie? Gdzie są "nowe przepisy". Dodam, że jest on potrzebny
    choćby przy przyjęciu do szkoły prywatnej. A przecież wiadomo że większość
    maturzystów nie pracowała.

    Pozdr. - A.