  • 1. Data: 2006-04-10 08:47:44
    Temat: liwidacja sprzętu komputerowego
    Od: ">> shap" <u...@v...pl>

    Witam!

    Jak przeprowadzić likwidację sprzętu komputerowego, który już został
    zamortyzowany?

    Czy wystarczy protokół likwidacji?

    Czy może dodatkowo opinia firmy zewnetrznej, która stwierdziłaby, że
    komputer nie spełnia wymogów technicznych stawianych przez oprogramowanie, a
    rozbudowa jest mało opłacalna?

    Czy należy udokumentować co sie stało z tym sprzętem komputerowym (np.
    utylizacja przez firmę zewnetrzną; darwizna na rzecz np. szkoły lub os.
    fizycznej)? Czy może sprzedać go za symboliczną kwotę?

    shap
    (uwaga nie jestem księgowym... ;-)

  • 2. Data: 2006-04-10 09:40:44
    Temat: Re: liwidacja sprzętu komputerowego
    Od: "latet" <l...@x...pl>

    > Jak przeprowadzić likwidację sprzętu komputerowego, który już został
    > zamortyzowany?

    A jakie to ma znaczenie (dla formalnej strony likwidacji),
    czy został czy nie został zamortyzowany?

    latet

  • 3. Data: 2006-04-10 09:59:48
    Od: ">> shap" <u...@v...pl>

    Użytkownik "latet" <l...@x...pl> napisał w wiadomości

    > A jakie to ma znaczenie (dla formalnej strony likwidacji),
    > czy został czy nie został zamortyzowany?

    Jesli nie ma to znaczenia, pomińmy tę kwestię ;-) Pytanie pozostaje
    aktualne...

    shap

  • 4. Data: 2006-04-10 17:06:18
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    > Czy należy udokumentować co sie stało z tym sprzętem komputerowym
    > (np. utylizacja przez firmę zewnetrzną; darwizna na rzecz np. szkoły
    > lub os. fizycznej)? Czy może sprzedać go za symboliczną kwotę?

    Z tego co wiem to tak. Teraz już nie da rady wyrzuć grata za okno do
    najbliższego śmietnika.

    ZauraK