  • Data: 2009-06-09 08:28:53
    Temat: licencja edukacyjna, a korzystanie na sprzecie firmowym
    Od: jakub <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam jeszcze raz,

    Rozpocząłem studia podyplomowe mające na celu podniesienie moich
    kwalifikacji zawodowych w dziedzinie związanej z prowadzoną przeze
    mnie DG (KPiR, VAT).

    W ramach zajęć konieczne jest korzystanie z oprogramowania
    dostarczanego na licencji edykacyjnej (MSDNAA), które muszę
    zainstalować na swoim komputerze. Komputer jest firmowy i generalnie
    służy do uzyskiwania przychodu.

    Czy prawnie i realnie (w znaczeniu interpretacji przez US) jest
    możliwe abym na sprzęcie firmowym korzystał z oprogramowania na
    licencji edukacyjnej i nie używał go do celów zarobkowych, a do
    podniesienia kwalifikacji zawodowych?

    Teoretycznie wchodzi też w rachubę zakup drugiego komputera, który
    będzie używany wyłącznie do celów edukacyjnych i podniesienia
    kwalifikacji zawodowych. Dla mnie taki wydatek jest uzasadnionym KUP,
    ale czy dobrze to rozumiem?

    Pozdrawiam,
    Jakub