    From: kontener <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: kupuje mieszkanie, proszę o pomoc
    Date: Sun, 18 Feb 2007 17:33:50 +0100

    Mam problem w tym tygodniu mam zamiar kupić mieszkanie , inwestycja
    jest rozpoczęta i Dom Development twierdzi że będzie oddana w marcu
    przyszłego roku , patrząc na postęp prac, pewnie dotrzyma terminu ,
    znalazłem sprzedawcę co zapisał się na to mieszkanie już 2 lata temu i
    w tej chwili chce to odsprzedać
    Jestem całkowicie zielony i zbytnio nie wiem na co mam zwrócić uwagę
    umowa którą mam podpisać ma być cesją praw do tego lokalu podpisywaną
    przez 3 strony (ja , sprzedający i developer )
    I tu zwracam się do szanownych grypowiczów z prośbą o radę , na co
    powinienem zwrócić uwagę ?, czy taka umowa nie powinna być w formie
    aktu notarialnego ? gdzie są haczyki prawne , może ktoś poleciłby mi
    prawnika w Warszawie co by sprawdził ten temat i trzymał moją stronę ?
    Generalnie to nic nie wiem na temat kupowania mieszkań i boję się że
    ktoś mnie wystawi do wiatru.

    Z góry dziękuję za wszelkie rady