  • 1. Data: 2009-03-10 16:24:38
    Temat: kto płaci podatek od nieruchomości? Najemca czy wynajmujący
    Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Jesli niema zaznaczone w umowie kto płaci podatek od lokalu to jak reguluje
    to prawo? Najemca czy wynajmujący??

  • 2. Data: 2009-03-10 16:28:04
    Temat: Re: kto p?aci podatek od nieruchomo?ci? Najemca czy wynajmuj?cy
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 10-03-2009 o 17:24:38 Dawid <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Jesli niema zaznaczone w umowie kto p?aci podatek od lokalu to jak reguluje
    > to prawo? Najemca czy wynajmuj?cy??

    A jak nie ustalisz ze sklepikarzem kto płaci
    podatek od bułek to kto płaci?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-03-10 17:15:59
    Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl>

    > A jak nie ustalisz ze sklepikarzem kto płaci
    > podatek od bułek to kto płaci?

    Czyli mam rozumieć że wynajmujący ??

  • 4. Data: 2009-03-10 17:58:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Dawid wrote:
    > Witam
    > Jesli niema zaznaczone w umowie kto p?aci podatek od lokalu to jak reguluje
    > to prawo? Najemca czy wynajmuj?cy??

    jaki podatek? za co?

  • 5. Data: 2009-03-10 18:37:37
    Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl>

    > jaki podatek? za co?

    Podatek od nieruchomości

  • 6. Data: 2009-03-10 18:57:45
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czyli mam rozumieć że wynajmujący ??
    przykład z bułkami akurat bez sensu bo przy vat sprawa jest jasna. W
    przypadku umów cywilnych zobowiązanie podatkowe jest po obu stronach i nawet
    jeśli w umowie wskaże się płacącego to jeśli on nie zapłaci odpowiadają obie
    strony.

    JS

  • 7. Data: 2009-03-10 18:58:22
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    > Podatek od nieruchomości

    właściciel

  • 8. Data: 2009-03-10 19:10:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Dawid wrote:

    > Podatek od nieruchomo?ci

    to kto jest właścicielem nieruchomości.

  • 9. Data: 2009-03-10 19:17:41
    Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl>

    > to kto jest właścicielem nieruchomości.

    reguluje to jakaś ustawa?? Czy nie pisane prawo?

  • 10. Data: 2009-03-10 21:41:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Dawid pisze:

    > reguluje to jakaś ustawa?? Czy nie pisane prawo?

    Co nie oznacza, że "strony mogą się umówić", iż wysokość tego podatku
    najemca będzie płacił wynajmującemu.

    --
    Liwiusz