  • Data: 2008-09-28 20:10:34
    Temat: kpir program i coś jeszcze
    Od: KK <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zastanawiam się czy mogę prowadzić KPiR w programie MAłA KSIęGOWOść z
    gazety Rzeczpospolita. Program mam z gazety tylko gazety nie mam bo jej
    nie kupiłem tylko z firmy wziąłem bo nikt inny nie chciał. Czy US może
    się przyczepić że program jest nie oryginalny bądź cokolwiek innego?
    Czy może mam poczekać do nowego roku i zakupić RP zatrzymać paragon do
    ewentualnej kontroli a do tego czasu prowadzić papierową książkę?

    Czy muszę posiadać kasę fiskalną (art. RTV, aparaty foto,
    oprogramowanie) gdy będę handlował tylko z firmami, instytucjami tzn.
    będę na wszystko wystawiał Faktury VAT?

    Pozdrawiam
    KK