  • Data: 2008-10-01 11:04:43
    Temat: Re: kpir program i coś jeszcze
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Oct 2008 10:52:08 +0200, KK napisał(a):

> [...]
    d-towarow-i-uslug-1_2_343.html

    > Nie wiem czy dobrze zrozumiałem: dopóki sprzedaję osobom prowadzącym
    > działalność nie muszę mieć kasy ale gdy zacznę sprzedawać innym to kasa
    > jest obowiązkowa? Czy może muszę ją zakupić ze względu na sprzedawany
    > asortyment nawet jeżeli później będzie stała bezczynna a wszystko będzie
    > na fakturach?

    Powtórzę "własnymi słowami" to co napisał Gotfryd. Nie ma żadnego
    znaczenia czy wystawiasz faktury czy nie. Ważne jest tylko komu
    sprzedajesz. Jeśli sprzedajesz wyłącznie firmom, to nie musisz mieć kasy.
    Inaczej mówiąc: wystawianie faktur dla osób fizycznych nie chroni cię
    przed obowiązkiem posiadania kasy.