  • 1. Data: 2008-01-04 10:13:36
    Temat: kontrakt dla usa
    Od: n...@p...onet.pl

    Witam

    Przygotowuje się do podpisania kontraktu na usługi doradztwa w zakresie IT z
    firmą w USA.

    Zastanawiam się jak optymalnie ustalić kontrakt,w zakresie podatków.

    Czy lepiej podpisywać jako osoba fizyczna czy założyć jednoosobową działalność
    gospodarczą?

    Jedyne co znalazłem w internecie,to,że jako firma mogą płacić 19% podatek
    liniowy, a jako osoba fizyczna będzie mnie obowiązywała stawka do 40%.

    Czy lepiej, aby oni płacili część podatku u siebie, czy całość na mnie?

    Kontrakt będzie na 6 miesięcy a potem odnawiany na kolejne 6.

    będę wdzięczny za rady

    --
    nt