    From: "Witek" <l...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: kilka pytan
    Date: Thu, 2 May 2002 19:06:37 +0200

    Witam
    1. Otrzymałem informacje z mojego zakładu iz musze dostarczyc
    zaswiadczenie o moich dochodach za 2001 w zwiazku z dodatkiem
    rodzinnym. Zaswiadczenie musze otrzymac z US. (kiedys wystarczyło
    z zakładu pracy). Podobnie jak i o dochodach zony. Moja zona nie pracuje ,
    nie pobiera zasiłku i nie miala zadnych dochodów w 2001r .W zwiazku z tym,
    ze prowadze oprócz pracy etatowej DG na karcie podatkowej nie moglem
    sie rozliczac z zona wspolnie. Moje 1 pytanie to czy zona musi w tym
    przypadku rozliczac sie jakos z US mimo, ze nie ma zadnych dochodów?
    Jezeli nie to skad wziac zaswiadczenie , ze nie ma dochodow.?

    2.Druga sprawa. Moja p. kadrowa dopisuje mi do dochodów podstawe
    składki zdrowotnej co wskali roku wynosi kilkanascie tysięcy zł.
    Podobno jest taki przepis, ze prowadząc DG zryczaltowana (karta podatkowa)
    kwota ta stanowi moj dochod.Moje 2 pytanie - chcialbym
    znac ten przepis (strona www.. itp)

    Witek.